Steker

Jag sitter ute och fullkomligt steker i solen, det är så varmt! Totally insane, så här fint väder har det inte varit på hela sommarlovet, men nu, när jag jobbar och börjar skolan om en vecka, då tittar solen fram igen. Orättvist tycker jag, fick som tur var två veckor sol när vi åkte iväg, annars hade jag varit ett spöke nu.

Ja idag då, började jobba kl 7 och idag var det riktigt svårt att komma upp ur sängen, kände träningsvärken efter två hela dagar av hö bärande komma smygandes, men det var bara att ta sig upp. Resten av dagen har varit så himla jobbig och jag har varit så aaarg. Slutade lite över kl 4 och sen dess känner jag mig som en zombie.

Nu ska jag bara äta och sen har jag mina två underbara hästar att rida, typiskt att mamma gjort sig illa och inte kan rida. Lucky ska få gå lite lugnt på en grusväg och Linus får nog ett dressyrpass på ängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0