Lite sovmorgon

Tjolahoppsan!
Imorgon är det sadelutprovning som gäller och just nu är jag så speedad att jag stavar fel överallt, bara så ni vet liksom. Jag är ledig från skolan då! Kl 9 är det som gäller, så lite sovmorgon hoppas jag på... Men med tanke på att det tar en halvtimme in till ridhuset, minst en timme i stallet innan, för mockning osv. Då är kl halv 8, så jag tror jag får stryka det där med sovmorgon, tyvärr.

Hoppas ni har det bra, jag har en sån sjuklig motivation till allt just nu, jag bara sprudlar av lycka!



Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Jadå den är jättebra :) kram

2012-01-18 @ 12:34:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0