Take me to the finish line

Hallå! Nu är Linus klippt och idag blev hans man friserad av moooi, får se hur den ser ut imorgon (hehe).
I lördags red jag ut på Lucky själv utan problem för första gången, snacka om sten som lyftes från mitt bröst alltså, var så glad att det kom glädjetårar :') När jag kom hem från stallet efter att jag hade ridit båda två, hade jag tydligen feber, men det är en annan historia.

Veckoplanering:
Måndag: Rida Linus (öka, minska) Lucky får spruta.
Tisdag: Båda vilar.
Onsdag: Sadelutprovning kl 9.
Torsdag: Hoppträning, båda ska med :).
Fredag: Skritt
Lördag: Uteritt
Söndag: och Uteritt

wierd låt, wierd tjej, men ja.

Kommentarer
Postat av: elin

älskar låten! och hon!

2012-01-16 @ 22:53:05
URL: http://elindanielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0