Tävling lördag 21 juli 2012

Little bit of Luck, behöver jag ens förklara varför jag gillar honom så mycket?! En på miljonen har vi sagt i helgen och det är verkligen sant, han är inte bara obeskrivligt vacker utan också en fena på att hoppa!
 
I lördags hoppade vi 90 och 100. 90 var en bedömning A, så alla som var felfria var vinnare, så där var vi felfria med en bra runda, Lucky var lite spänd men det brukar han vara första rundan.
 
 
100 var en vanlig bed. A:0/A:0 - även här var han hur fin som helst, hoppade superbra om än lite stort ibland. Omhoppningen var en klass för sig, tog inte alls snäva svängar utan red på lite och det ledde till VINST! Bland 57 ekipage var vi bäst, fattar ni? Vi har haft Lucky sen i november och jag har tävlat honom 2 gånger (detta var tredje gången) och vi sopar banan med ALLA? Helt otroligt.
 
Kolla bara på filmen och se hur han hoppar på 4an, galet!
Jag är så nöjd och stolt över min fina häst ♥

Kommentarer
Postat av: Siri

Super trevlig blogg, och fin häst! :)

2012-07-23 @ 14:28:19
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Siri

Super trevlig blogg, och fin häst! :)

2012-07-23 @ 14:28:38
URL: http://sirieinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0