Imorgon

Imorgon åker jag och Linus till Orsa för träningsläger i en vecka, det ska bli kul.
 
Det var tänkt att Lucky skulle följa med och sedan tävlas till helgen, men som det ser ut nu (med koliken osv.) får vi helt enkelt se hur lång tid det tar innan han blir bra. Blir han som "normalt" under helgen och är pigg, kommer han nog få komma ner till klubben för lite träning under veckan. Jag vet dock inte i nuläget om det blir någon träning eller tävling, vilket är lite tråkigt då jag längtat så, men det viktigaste är att Lucky blir bra och att han mår bra.
 
Så vaken och fin, ni förstår nog inte hur synd Lucky tycker om sig själv just nu...
OCH VARFÖR I HELVETE FICK HAN LOV ATT GNUGGA IN KÅDA I HELA MANEN SÅ ATT JAG FICK LOV ATT KLIPPA AV DEN?! BLÖÖÖÖH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0