2 mars

Idag var jag, mamma och min lillebror iväg till Borlänge och shoppade lite. Åkte till Aubiouse en sväng och fick med oss lite nödvändigheter, t ex eskadron framskydd+bakskydd, fleecetäcke, neoprengrimma, svampar, hinkar osv.
Hittade även Sarm Hippique ridbyxor, och wow. Då det inte fanns några i min storlek, frågade jag om man kunde beställa, men de visste inte om det var någon i Sverige som sålde ridbyxorna (!) och att de som fanns kvar i butiken bara var de som var över. Hittade ett par i brunt i min storlek, men då jag inte behöver några "hemma" ridbyxor för tillfället så fick jag stå över, det var ju trots allt vita jag skulle ha. Så om någon som läser detta vet om man kan beställa ett par på internet eller från butik så får ni gärna kommentera vart i så fall!
Köpte i alla fall ett par vita equiline ribyxor på rean, eftersom jag inte har några alls som passar för tillfället.
dock med "mudd" nere vid benen, asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0