Solig söndag

Hej!
Idag är det plugg, plugg, plugg som gäller. Det är väldigt mycket i skolan nu när det börjar närma sig slutet, ändå känns det lugnt, kanske så att man börjar bli så skoltrött att man inte orkar bry sig? Nä, ska lägga allt på att jag ska klara hela maj, sen är det sommarlov, tävlingar, sol och ja, kan det bli bättre? 33 dagar kvar!

I helgen har jag hand om hästarna själv medan mamma är på kettlebells kurs (trodde att det stavades cattlebells, haha...) så i eftermiddag ska jag och pappa åka till ridklubben så att jag får rida igenom båda hästarna ordentligt :)

glad tjej och nöjd häst efter en nolla i 110

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja, hon verkar ju inte kunna ta kritik från folk som vet bättre. Det finns massor av folk som har kommenterat och försökt ge henne goda råd men hon blir bara arg och tror hon har rätt. Jag tycker synd om hästarna =(



Kul att det gått bra med Linus på tävlingarna!

2012-05-06 @ 18:43:33
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0