Valborg

Jag hoppas att alla hade en fin valborg i underbart väder!

Min valborg blev skit, jag tappade min iphone i sjön när jag skulle känna på vattnet och självklart så kastade jag mig i efter den. Så jag fick världens chock av att jag tappade mobilen och världens chock av att det var kallt så ja, tog en varm dusch och fick låna kläder, men sen bad jag mamma skjutsa hem mig. Väl hemma blåste jag på iphonen med hårblåsen i flera timmar, samtidigt som jag tittade på Alcatraz och Vampire diares på datorn. Iphonen klarade sig dock, förutom att den ena högtalaren är trasig, men det kan jag leva med. Sen kan jag också tillägga att jag hade en ny klocka på mig som följde med ner i vattnet, den klarade sig också som tur var.
Jag och min vovve satt inne tills alla smällare blev tysta och så gick vi ut på en promenad, kan säga att jag var livrädd och att det var riktigt mörkt. Jag kände mig lite säkrare med min lilla vakt hund som viftar på svansen åt alla människor han ser.

Så vad lärde jag mig igår? Jo, att ha telefonen i en ficka som går att stänga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0