Snart är jag inte tonåring längre

Jag fyller ju 20 år om lite mindre än en månad, vilket är helt sjukt. Nu kanske jag äntligen kan få känna mig lite mer vuxen när folk frågar hur gammal jag är, haha. Mamma har bett mig fundera på vad jag önskar mig så här kommer en del saker som jag skulle vilja ha. 


TV - alltså jag har ju levt utan TV sedan jag flyttade till Karlstad för att jag tänkte att jag har min dator. Det känns dock som att det är dags för en nu, saknar det. Det behöver inte alls vara en flashig, så länge den är större än min dator och har uttag så att jag kan koppla in min dator (för att se på film t ex) är jag nöjd.
 
Häststaty - har bara hittat extremt dyra än så länge, men skulle vilja ha en lite större i en mörk färg att ha i fönstret/på golvet. Eventuellt en lampa med en häst som fot, det är snyggt!
 
Nyckehängare - någon fin och enkel nyckelhängare att ha hemma, helst i silver.
 
Sen är kläder eller pengar (presentkort?) aldrig något som jag skulle tacka nej till, speciellt inte med min nuvarande studentekonomi. En stickad tröja från Morris, en fin Filippa K blus eller en collegetröja från Lexington hade inte varit helt fel... Vit, rosa eller ljusblå? (klicka här) eller (http://www.morrisstockholm.com/article/kate-oneck). Drömmer mig bort från studentlivet, haha. Annars vill jag i stort ha fina inredningssaker. Vill att de ska gå i silver, blått, rött och vitt. Ljus, krukor, kuddar, filtar, muggar etc. Lite new england-stil.
 
Lexington tänkte jag en grå sweatshirt, hittar dock ingen i xs på internet...

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Häststatyer är såå snygga!

Svar: Visst är de! Extra kul som detalj när man faktiskt är hästtjej också :)
Patricia Matsson

2015-04-02 @ 16:16:55
URL: http://stockholmsjenna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0