Hemma och huserar

Jag åkte hem till Mora i onsdags och kom hem på kvällen. Så igår åkte jag och mamma med Lucky till klubben för att hoppa lite. Lucky var hur fin som helst men i och med att jag inte hoppat på ett tag så hoppade vi inte så stort utan skuttade bara runt en liten bana. Jag tänker alldeles för mycket men när jag slutar tänka och bara känner efter istället så känns det som om vi aldrig har gjort något annat. Han är iallafall så avslappnad och mjuk, vilket gör det så lätt att jobba vidare med det som behövs jobba på. Han är lite svagare i ett bakben osv. Mamma har gjort ett bra jobb med honom och nu ska jag bara hjälpa de att ta några steg till. Det ska bli så himla kul att få rida, träna och tävla honom i sommar. Kan knappt vänta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0