Veckans planer

I helgen är det DM och debut i LA+5 (115) som gäller för Linus, det som gäller för Lucky och mig är debut i 110. Det känns så himla kul med DM, det har jag längtat till enda sedan förra året! Debuterna känns bra redan nu, det är inget jag känner att vi inte fixar. Linus har varit så himla fin och lydig på slutet och Lucky likaså.

Såhär ska veckan se ut:
Måndag: Vila
Tisdag: Linus fick sträcka ut i skogen, men det blev en ofrivillig vila för Lucky p ga abnorma magsmärtor i min mage.
Onsdag: Rida på ängen, checka av gas och broms osv.
Torsdag: Hoppträning
Fredag: Trimma och checka av att allt funkar som det ska.
Lördag: Lucky 110.
Söndag: Linus DM (110) och 115.

DM 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0