Trött, arg och så vidare

Idag har allt bara gått åt skogen. Jag tänkte rida Lucky på ängen, men det var för blött. Så då ändrade jag planen och red upp i skogen istället, tills mamma kom efter mig och sa att någon hade sett en björnhona och några ungar efter vägen, då var det bara att rida hem. Jag hade velat rida igenom Lucky ordentligt eftersom att vi ska tävla imorgon, men det fick jag ju bara glömma. Hatar att vi inte har någon ridbana. Jag känner att jag verkligen behöver det för att komma vidare och utvecklas mer, det känns som att jag har stannat lite i utvecklingen och då blir det inte roligt längre.

Jag ska som sagt tävla med Lucky imorgon, det blir två 110-klasser (varav en är lagklass). Det är div 2 och det har jag inte tävlat sen 2008. Jag hoppas att det går bra nu, mitt självförtroende behöver det efter förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0