2 februari

2 februari redan... Tiden går fort. 
 
Idag red jag ut på båda hästarna i strålande sol, de var båda totalt klockrena och gjorde precis vad jag sa åt dem. Underbar känsla verkligen och det känns skönt att få utdelning för allt slit. Sedan att både Linus och Lucky har en personlighet utan dess like är bara något att skratta åt, så härliga är dem. 
 
Nu har jag precis kommit hem från bion, såg den svenska filmen Ego med Sanna. Så otroligt bra film, helt galet. Sprudlar av lycka och livet känns bäst. Det är sån film som gör att det känns som att allt man vill är möjligt. Varken jag eller Sanna ville lämna biosalongen när filmen var slut, vi satt där helt mållösa och visste nog inte riktigt vart vi skulle ta vägen. Det är definitivt en film som är värd att se igen!
 

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - UNBEATEN.SE

Hej! Tänkte ta och tipsa om vår pågående bloggtävling där priset är en supersnygg huvtröja från Kingsland i valfri färg och storlek. (värde ca 850:-) Bara genom att ägna någon minut av ditt liv och följa tre enkla steg så är du med i tävlingen och har chans att vinna detta! Här hittar du tävlingen: http://unbeaten.se/2013/february/vinn-en-huvtroja-fran-kingsland-i-valfri-farg-och-storlek.html#comment

Kram! /Tova & Lina ~ Unbeaten.se

2013-02-12 @ 19:14:03
URL: http://www.unbeaten.se
Postat av: Nora Christiansson

Vet du något om Linus från hans tidigare liv på Irland?
Min ponny är också en Munsboro-häst och dom är så lika! :D

2013-02-13 @ 00:12:43
URL: http://norachristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0