Dag 2, Gagnefs Ridklubb

Hej! Jag har försökt att ladda upp en film från 110 hela dagen idag, men videofyme vill inte samarbeta, mamma filmade nämligen med iPaden idag. Ska testa med youtube innan jag ger upp helt :-)

Vi var iallafall felfria i 110 idag och blev första utanför placering. Jag gav honom lite för mycket utrymme i omhoppningen och därför hoppar han väldigt stort, men det var en fin runda. Igår hade vi ett ner, väldigt synd då det i övrigt var en fantastisk runda, men det är sånt som händer. I 120 vägrade vi faktiskt ut oss, jag fegade ur totalt på en stor trippel och fick en blackout, kom över men då kom nästa hinder väldigt fort och jag hann helt enkelt inte med. Det var tråkigt, resten var bra och det var väl inte direkt någon katastrof runda, utan det var rädsla från min sida som stoppade oss idag. Imorgon hoppar vi en 110 och det känns bra.

Bilderna är printade från filmen i 110 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0