Dubbelseger i lördags

Jag och Lucky vann både 1 m och 1,10 m i lördags. Det var två riktigt bra rundor, trots någon liten liten miss. Nu känns det som att vi behöver gå vidare och få lite utmaningar, så jag hoppas att vi snart kan debutera 1,20! Jag har faktiskt inget mer att säga om de rundorna, men jag vill tacka Inez igen för att hon kunde och ville följa med och hjälpa mig när mina föräldrar var utomlands. Det var verkligen guld värt!
 
Visst var han jättefin i sitt nya schabrak och luva? 

Kommentarer
Postat av: Li

Grattis! Jaa schabraket + huvan var jättesnygga :D

Svar: Tack så mycket! Ja visst var det? Det är från ett Italienskt märke som fanns på GHS, equifashion tror jag att det hette :D
Patricia Matsson

2013-05-13 @ 23:01:39
URL: http://linester.blogg.se
Postat av: mormor

Jättefina bilder!!! Huvan och schabraket jättesnygga!Kramis

2013-05-14 @ 21:04:02
Postat av: Mamma

Ni är så fina - jag blir lycklig bara av att se bilderna :-) kram <3

2013-05-15 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0