Stulen mobil

Hej! Vi körde på sista utgången igår i och med att de flesta åker hem över sommaren nästa vecka. Kvällen var jättebra och vi hade såå kul! När vi var på BK efteråt däremot för att käka chili cheese (mmmm) blev min telefon snodd mitt framför ögonen på mig utan att jag märkte det. Vi tog sen en taxi hem i och med att vi missat sista bussen då vi sprungit runt och letat efter telefonen, vilken jag betalade med kontanter. Så jag märkte ju inte förens imorse att mitt bankkort och leg låg i fodralet till telefonen, vilket det ju såklart redan hunnits dras pengar från, vilka jävla människor det finns eller? Så himla less. Telefonen är nu anmälen stulen, kortet är spärrat och har förlustanmält körkortet. Lite jobbigt imorse när jag inte hade någon telefon och inte ville väcka Olivia, som tur var kom en tjejkompis som var i närheten över så jag kunde ringa och spärra kortet åtminstone. 
 
Rätt ironiskt att detta var den sista bilden som togs... Goda drinkar dock!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken otur du haft! Oärliga människor finns det gott om tråkigt nog!!!Skickar en bamsekram😡😍💕

2015-05-30 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0