Gagnefs Ridklubb

Tävlade ju DM igår, gick väl sådär. Jag var väldigt nervös och okoncentrerad. Linus kravlade sig över hindrena och hjälpte till hur mycket som helst, klarade oss runt på 4 fel, så jag är supernöjd över min kille!


Idag åkte vi till Gagnef igen, denna gång för en LB och en LA.
I LBn var Linus SUPERFIN! Vi var dubbelnolla och hade en bra tid, så vi kom 3a!

I LAn hade jag en jättebra känsla i magen, men när vi rev andra hindret blev jag stressad så vi kom fel på 3de hindret som var en kombination, så vi rev första hindret in, sen hoppade han SUPERFINT alla andra hinder och högt över, no problemas! MEN sen blev jag trött och vi fick med oss en bom på sista hindret, skitpet bara! Så vi slutade på 12 fel. Så det var lite surt, men så är det!

Film från LBn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0