Ridhuset ikväll

Vi hade tänkt åka till ridhuset mitt på dagen med båda hästarna och hoppat lite, MEN ridhuset är bokat från kl 8.30 till 19.00 ikväll. Man blir så himla glad när planerna grusas så! Då kommer min pappa på den smarta idéen att åka dit till 7, så det är helt grymt att mina föräldrar ställer upp och skjutsar ändå! Så ikväll kl 19.00 är det hoppning som står på schemat för båda hästarna, inte stort och inte mycket men lite lagomt sådär.

Båda hästarna behöver sättas på rumpan, arbeta mer under sig och bli lite högre i formen, inte bli sådär långa och låga som båda gärna vill vara.
Ska se om min pappa har lust att ta lite kort eller filma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0