Till stallet

Precis kommit hem från skolan och slängt i mig en macka, blir så förbannat sent dessa dagar alltså! Jag pluggade på bussen så nu är det bara hästarna som ska motioneras, det betyder att jag kommer vara hemma runt 8, halv 9. För tillfället önskar jag mig ett stall på gården och ett ridhus, tack. Nog för att det bara är 3 km till stallet, men det tar ändå massa tid att komma dit, med skjuts och allt sånt.

Linus ska jag nog rida ut på i en timme ungefär, vi har en jättebra väg att träna galoppombyten på, så det är hans uppgift for the day. Lucky ska longeras lite lätt, för mörkt för att jag ska våga mig ut själv på en häst som honom (=halvgalen häst som inte vill gå ifrån stallet), det går ju inte heller att rida på ängen bredvid stallet eftersom det är kolmörkt även där. Pepp, pepp... Skönt att hästarna är så fantastiska, annars hade jag INTE varit motiverad för detta alltså.


Kommentarer
Postat av: Amanda- Hästsystrarna

Gud vilken fin Ponny :))!!

2012-02-04 @ 19:08:40
URL: http://Http://hastsystrarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0