Upp och ner - som en berg- och dalbana

Min motivation har gått upp och ner idag - som en berg- och dalbana. Dagen började med att jag knappt orkade gå upp ur sängen, så jag stannade där och kollade på film fram till kl 1. Efter mycket om och men, åkte vi till stallet runt 3. Lucky var fortfarande öm i ryggen sen igår (han var något sned i ryggen, så han blev tillfixad) så jag red Linus en lite sväng själv. Han var skitjobbig idag, hur fjantig som helst och skyggade för ALLT. Så jag fick bli arg och jobba med hur många skänkelvikningar som helst över vägen, då skärpte han sig och gick i helt ok form för att vara ute på en väg.
 
Men när jag kom hem från stallet var motivationen på topp, jag pluggade massor och gjorde dessutom chokladbollar!
 
Marlene pratade förresten med Lucky igår, han sa att han inte tycker om när det var rörigt runt honom, utan det ska vara lugnt, han gillar inte när man tar för hårt i munnen på honom eller när man är stressad, han hatar att få skav och vill helst av allt ha saker med gosigt och mjukt ludd på. Söt kille.
 
Grym bild från Avesta
Trackback
RSS 2.0