25 juni

Hallå!
Jag mår bra, förutom att jag har dragit på mig världens förkylning. Idag har jag börjat min karriär som målare, haha! Jag började jobba redan kl 7, så jag är gaaanska trött nu. Hästarna fick en promenad på 40 minuter efter att jag hade slutat jobba.

Lotta träningen förra veckan då? Jo, den gick fantastiskt! Linus gick som en klocka och jag hoppade honom på baby pelham för första gången. Det gick faktiskt bra och han blev mycket stadigare av det, vilket kunde göra att jag kunde koncentrera mig mer på hindren och inte på att hela tiden få honom att använda bakbenen ordentligt.Lucky gick också som en klocka, det var bara jag som inte gick som en klocka. När jag hoppar Lucky blir jag ibland lite mesig och sitter och väntar på en "katastrof", alltså att han ska hoppa två meter högt ungefär. Det ska jobbas bort och jag ska kunna känna mig säker med avstånd osv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0