Fantastiskt

Idag vann vi LA:n! Helt galet, Linus var så fin. När vi kom dit var det så dåligt väder att jag faktiskt funderade på att åka hem. Jag var iskall när jag red fram, men Linus skötte sig exemplariskt och var jättefin.

Inne på banan kände jag mig nervös och skakig. Så idag var det Linus som fick övertyga mig om att det skulle gå bra och bra gick det minsann! Vi var dubbelnolla och den enda nollan i klassen, så vi vann! Så himla kul, tredje tävlingen för i år och andra nollan i LA.

Dock glömde vi (mamma) kameran, så det blev inga filmer eller bilder alls på vinstrundan, de bilder som blev togs med min iPhone så här kommer de.


Kommentarer
Postat av: nikkan

stort grattis Patricia, de förtjänar ni! :D

2012-06-02 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0