Jobba

Idag började jag kl 7 igen och som grädde på moset försov jag mig och vaknade 10 minuter innan jag skulle åka, så det var bara att slänga i sig frukost och ge sig av. Jag struntar aldrig i frukosten, det är som det sägs, att det är det viktigaste målet på hela dagen. Jag slutade kl 16 och jag har bara målat dörrar och en grund idag, inget roligare än så.
 
Om en stund så tänkte jag åka till stallet, både hästarna ska ridas idag. Förhoppningsvis får jag hjälp av mamma så jag slipper rida båda två, jag är helt galet trött och förkylningen vill inte ge med sig. Det är sådana här dagar som livet hade känts lite enklare med ett stall på gården och en ridbana.
 
Gagnef 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0