You don't know

10 saker som jag har försökt hålla hemligt får ni nu ta del av...
 
1. Jag sjunger ALLTID högt när jag åker moppe, jag tror att ingen hör mig, men det gör de förmodligen.
2. Jag hatar mina ögonbryn, de är väldigt olika.
3. Det är något konstigt med min ena fot, jag spänner den utan att veta om det och får ont av det.
4. Jag vill mer än gärna bli av med alla mina födelsemärken i ansiktet, men hellre födelsemärken än ärr.
5. Jag älskar att ha en Iphone, jag förstår inte hur jag kunde leva utan den innan.
6. Jag har jättesvårt att hålla sams med min pappa, han är VÄLDIGT lik mig själv, haha.
7. Varje natt drömmer jag om samma kille, men ingen vet vem.
8. Ibland känns det som att jag inte duger som jag är, vilket gör att jag har svårt att vara mig själv.
9. Jag är typ besatt av att köpa märkesgrejer till hästarna, men till mig själv är det inte så noga.
10. Jag är så besviken över mig själv som "bara" fick C i engelska, jag är så himla mycket bättre än så.
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

du är bra precis som du är going!

2012-07-08 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0