Hemma!

Hejhej! Jag och hästarna kom hem idag runt kl 15, hoppade lite imorse som gick väldigt bra, Linus ville inte riktigt vara med ett tag och stegrade lite, men sen hoppade vi en bana på 110-115 som gick galant, det känns bra inför helgen - när vi åker till Avesta igen! Elsa hoppade Lucky, och det såg hur bra som helst ut, shit vad den hästen kan hoppa alltså, känns helt ok inför framtiden ;-)



Åkte in på Aubiouse på hemvägen och lämnade tillbaka ett svart träns som satt hel tokigt, köpte ett nytt och ett babypelham till min kära lilla drag ponny. Jag har tänkt att han bara ska få ha det ute i skogen. Nu när jag äntligen har köpt ett svart träns som jag vill ha (har ju dock inte provat det än...) så kan jag beställa ett bling bling pannband från Charlies, Linus ska få ett i svart/silver och Lucky ska nog också få ett, fast i brunt/guld.

Nu på eftermiddagen har jag varit väldigt ambitiös och tränat, pluggat och gjort en ny bloggdesign åt Inez. Engelska prov imorgon, bring it on!

Kommentarer
Postat av: inez

Jag tycker den är fin!!!

2012-03-20 @ 22:19:01
URL: http://dalaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback