Söndag

Nu på morgonen har pappa hjälpt mig med några uppgifter inom företagsekonomin (hur bra är det inte att få hjälp av en egen företagare liksom?!) och visat mig hur det funkar att göra verifikationer på riktigt i ett program, det gjorde att jag förstod 10 gånger bättre än vad jag gör i skolan. Det kändes riktigt svårt ett tag med balanskonton, resultatkonton, debet, kredit, hit och dit men nu känns det som att jag förstår. Det är alltid en fördel!

Jag sitter för tillfället och kollar resultaten på equipe för mina duktiga kompisar som är och tävlar, känner att jag också vill tävla, men snart är det min tur också. Det är både hoppning och dressyr idag, så jag håller koll på allt!

Första tävlingen för Linus blir nästa helg - 24-25 mars och första tävlingen för Lucky blir på påsk.

Grym låt och video, har tryckt på "spela upp igen" knappen några gånger nu! 0.29 är grym, haha älskar allas ansiktsuttryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0