En helt vanlig dag

För tillfället sitter jag och skriver på en analys för en uppsats, dötråkigt, på en fredag dessutom! Det är dock nödvändigt för min skolgång (haha), det är en stor uppgift som ska vara inne om en vecka, så jag får helt enkelt leva med det.

Idag har jag köpt ett nytt iphoneskal och söta små ballerina skor. Bra att veta va? Jag har i alla fall haft en helt stallfri dag idag, det var nog första gången på 1000 år ungefär. Välbehövligt kan jag säga, även om jag älskar mina små hästar behöver jag en paus ibland.

Nu har jag skrivit på det här inlägget i en timme, så nu sitter jag inte och skriver en analys längre, utan jag tittar på Big Brother...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0