1 oktober

Måndagen är avklarad, två hästar är motionerade och jag har sprungit min vanliga måndagsrunda. Idag var det mesta jobbigt, jag blev inte pigg efter helgen utan väldigt väldigt trött. Jag behöver höstlov nu, bara 4 veckor kvar.

I helgen är det sista omgången av div 2 med laget, det ska bli riktigt kul och det är så roligt att rida Lucky nu! Han utvecklas hela tiden och framförallt så utvecklas vår relation varje dag, nu känns det som att vi är riktiga kompisar (tog bara ungefär 9 månader... haha).
 
Jag har världens lust att tävla Linus igen också, men det blir nog tävling först i mitten av oktober.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Hej Patricia!
Jag ska kolla igenom bilderna ikväll få se om jag hittar nån på dig och Lucky. Hör av mig via din mail.
:-)//Barbro

2012-10-03 @ 07:36:41
URL: http://babsfoto.blogspot.se
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, tror du kommer gilla den :)

2012-10-03 @ 21:46:12
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0