Höstlov

Hej kompisar!
Nu ska ni få ett litet kvälls inlägg (eller natt kanske?)
Jag mår så himla bra just nu, de mesta går precis som jag vill och hästarna går underbart bra! Allting blir ju såklart så himla mycket lättare utan skola, för då kan man göra precis vad man vill! (no shit sherlock) MEN jag mår bättre av att slippa all skolpress och bara lägga det bakom mig en stund. Jag kan äntligen träffa vänner som jag aldrig hinner träffa annars och det känns så skönt att få göra något JAG vill.

Idag skruvade vi i broddar på hästarna och tog en liten tur i typ 2 dm snö som kom över natten ungefär. Jag kan säga att det var jättekul att åka till och från stallet i en bil med sommardäck, jiha. Det är dock supermysigt med snö och jag hoppas hoppas hoppas att den ligger kvar ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0