Uppskrivning? Check

Idag gjorde jag teoriprovet för B-körkort och fick godkänt, känns skönt, snart har JAG körkort, oh herregud, bara uppkörningen kvar!

Hästarna får vila i två dagar nu, jag har haft allt detta med körkortet och det är inte slut än, dessutom går jag ju i skolan också. Vad betyder det då? Jo, ett muntligt nationella och ett prov i företagsekonomi imorgon, precis vad man behöver när man pluggat körkortsteori som en galning. Min hjärna smälter snart, men det känns som att livet blir lite lättare med ett körkort i min hand.
 
Hoppas att hästarna inte hatar mig för att de får en ofrivillig vila, var upp till dem en snabbis idag och gosade med dem. Lucky måste vara den gosigaste hästen som finns, han älskar verkligen pussar och kramar.

 

Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till med uppkörningen och skolarbetet!! Kramis bästa!

2013-04-09 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0