13 juni / dagen innan tävling

Hela morgonen har jag suttit och fixat den nya designen, vad tycks? Den är inte klar på långa vägar, men jag kände att det behövdes något nytt här för att det ska vara kul att blogga. Det ska upp länkar, menyn ska fixas, bilder ska upp, kodmallarna ska vara likadana osv. Jag gillar den supermycket redan. Enkel, stilren och snygg.

Imorgon åker jag och Lucky på meeting. Vårat första meeting tillsammans, det ska bli hur kul som helst och planen är att vi ska debutera 120 på lördag. Meeting är så himla kul och mysigt, framförallt för att man får träffa så himla många goa människor. Jag har faktiskt tänkt uppdatera på plats eftersom min mamma har köpt en Ipad, så jag får be lite snällt så att jag kan få låna den någon minut. Vem vet, kanske kommer det till och med upp filmer?
 
Planen för idag är att jag ska posta det här inlägget, kliva upp ur sängen (hehe), fixa lunch och åka till stallet. Jag har varit rätt hängig och förkyld hela veckan, så idag fick jag ledigt och passade på att ta en lång sovmorgon, har faktiskt sovit 12 timmar och det behövdes verkligen. Har även påbörjat en packningslista inför helgen, men jag har inte fått ner så mycket saker än, så jag tänkte åka till stallet och kika igenom alla grejer och sen packa. Jag får absolut inte glömma boxgardinen och träns hängare som jag gjorde sist, det var riktigt jobbigt att inte ha någonstans att hänga saker. Men nej, nu måste jag verkligen kliva upp, blir riktigt frustrerad på mig själv som legat i sängen hela dagen, även om det var välbehövligt behöver jag göra ett ton andra saker också. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0