Dragit ut tänder

Gick upp tidigt imorse och gymmade. Jag fick nämligen en tid hos tandläkaren i onsdags och misstänkte att de skulle dra ur tänder. Jag kommer att få tandställning inom kort och eftersom det är så trångt i min mun är de tvungna att dra ut fyra tänder. Idag drog de ut två på vänster sida. Jag har aldrig fått bedövning förut så det var lite underligt. Det gjorde inte ont att dra ur tänderna utan det var efteråt, när bedövningen började gå ur som det gjorde ont. Ont är kanske en överdrift, det kändes mest obehagligt. Dessutom blöder det hur mycket som helst och det är ju inte trevligt. Jag har haft bomullstussar i munnen sen klockan 11 och det blöder fortfarande.
 
Nu tänkter jag försöka få i mig något att äta, antar att soppa är det enda alternativet. Sen tänkte jag åka till stallet, båda hästarna ska ridas. Lucky ska få någon slags konditionsträning, han har vilat några dagar över midsommar så han behöver nog få springa av sig lite. Linus har inte gått så mycket på sistone så han ska ta det lugnt.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Kramen!!! Fin bild på dig!

2013-06-26 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0