12 dagar kvar...

12 dagar kvar till dagen med stort D, min 18 årsdag.

Jag får mitt körkort betalt i födelsedagspresent och det är jag väldigt tacksam för, det är inte alla som får det. MEN... jag säger inte nej till någon söt tröja eller ett par fina skor, så detta är vad jag önskar mig i födelsedagspresent (ingen speciell ordning). Mest av allt vill jag ha ett nytt tävlingsschabrak till mina fina hästar. Kan säga att det senaste tävlingsschabraket jag köpte var sommaren 2011.

Ett par löparskor från Nike, gärna svarta med röda detaljer (rött är min favoritfärg).
Schabrak från Lamicell/Schabrak från Anna Scarpati/Schabrak från Equiline med bling (favoriten, tycker dock att priset är rätt saftigt)
En hoodie i en färg som håller sig bra.
Stickad tröja från Gant (marinblå eller någon annan fin färg)
Bruna låga primeboots (länk)
Odd Molly tröja
Mörkblå vår jacka - kan inte bestämma mig för vilken dock, men gillar nog den första mest.
Båda är från Vila - Padded jacket/Trenchcoat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0